로고

K&C기계재료상사
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    استراتژی‌های کلیدی دیجیتال مارکتینگ برای سال ۲۰۲۴

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Elva
    댓글 0건 조회 22회 작성일 24-08-24 01:20

    본문

    امروزه طراحی سایت به ۲ شیوه کدنویسی با زبان‌های برنامه‌نویسی وب و یا طراحی به کمک سیستم‌های مدیریت محتوا انجام می‌شود.

    بک‌لینک‌ها برای گوگل و سایر موتورهای جستجو ارزشمند هستند و یک فاکتور برای رتبه‌بندی به حساب می‌آیند. اما واقعا هر بک‌لینکی باارزش است؟
    مثلا فکر کنید شما در حوزه فروش وسایل خانگی در ایران فعالیت می‌کنید. آیا لینک دادن یک سایت بسیار ضعیف ژاپنی به صفحات شما به نفعتان بوده یا کمکتان می‌کند؟ خیر اینطور نیست. لینک‌هایی که دریافت می‌کنیم باید تا حد ممکن قوی و مرتبط باشند و سایت لینک‌دهنده اسپم نباشد.
    اما مزارع لینک یک سری سایت هستند که سایر سایت‌ها را به هم لینک کرده و در قبال آن پولی دریافت می‌کنند. یعنی مزارع لینک سعی می‌کنند به صورت غیرطبیعی برای وب‌سایتها لینک بگیرند. این برای سایت شما اصلا خوب نیست. چون لینک‌های دریافتی از این مزارع ارزشی ندارند. لینک‌هایی که مزارع لینک تولید می‌کنند به ۳ دلیل مشکل تبلیغات دارد :
    ۱. در اکثر موارد نامرتبط هستند
    ۲. در اکثر موارد بی‌کیفیت هستند
    ۳. توسط انسان تولید نمی‌شوند

    به‌علاوه، هر زمان که تغییر یا بهبودی را اعمال می‌کنید، مدتی طول می‌کشد تا Google متوجه آن تغییرات در حین ورود و خزیدن در صفحات شما شود. سپس، گوگل باید این تغییرات را در الگوریتم رتبه بندی پیچیده خود در نظر بگیرد. بنابراین اگر بعد از چند هفته یا حتی چند ماه نتایجی را که انتظار دارید مشاهده نکردید زیاد نگران نباشید. فقط به یاد داشته باشید که به زمان بیشتری نیاز دارید و در این حین روی بهبود هر جنبه ای از وب سایت خود به بهترین نحو فعالیت کنید!

    نکته تخصصی: تبلیغات در رابط Google Ads یک ویژگی بهینه‌سازی وجود دارد که در آن می‌توانید شبکه نمایش را اضافه کنید، به Google اجازه دهید تبلیغات شما را بنویسد، همه چیز را در تطابق گسترده با یکدیگر قرار دهد و یا کلمات کلیدی را حذف کند. با این حال، به خاطر داشته باشید که Google Ads به dg ding گونه ای طراحی شده است که شما را وادار به انجام کارهای خاصی می کند که ممکن است بخواهید انجام دهید و یا نخواهید. ولی در نهایت باید مطمئن شوید که هر کاری که انجام می دهید به نفع شما باشد.
    تصمیم گیری بر اساس داده ها

    این تکنیک یکی از کثیف‌ترین کارهای سئو کلاه سیاه است. Doorways صفحه یا صفحات کم‌کیفتی هستند که برای یک سری کلمه کلیدی بهینه شده‌اند. اما وقتی کاربر به آن صفحات می‌رسد سایت او را به یک صفحه دیگر که مدنظر خودش بوده منتقل می‌کند. در واقع کاربر را از درب پشتی وارد جایی که خودش دوست دارد می‌کند. با یک مثال موافقید؟
    مثلا سایت xyz.com یک فروشگاه کیف و کفش است. این سایت روی کلمات کلیدی‌ای مثل خرید مانتو یا پیراهن بالا می‌آید اما هدفش این است که کاربر را صفحه فروش کفش مردانه ببرد. اینجا یک ریدایرکت انجام شده و کاربر به چیزی که دنبالش بود نمی‌رسد. بلکه در دام وب‌سایت افتاده و به صفحه‌ای که سایت دوست دارد وارد می‌شود. اگر به سرتان زده که این کار را امتحان کنید مطمئن باشید نتیجه وحشتناکی در انتظارتان است. چون گوگل به شدت با شما برخورد می‌کند.
    Cloaking یا پنهان‌کاری :

    نکته تخصصی: آژانس دیجیتال مارکتینگ برندها باید در Threads حضور داشته باشند، حتی اگر فقط نام آژانس دیجیتال مارکتینگ کاربری را به خود اختصاص دهند، زیرا تعداد کاربرانش در سال 2024 افزایش خواهد یافت. پس همین امروز تحقیقات خود را انجام دهید و ببینید که برندهای دیگری مانند Canva، TedTalks، و Channel 4 چگونه از آن استفاده می کنند.

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.

    QUICK
    MENU

    회사소개

    사업영역

    제품소개

    온라인문의

    공지사항

    질문과답변

    유튜브동영상

    갤러리